Niet tevreden over onze hulp?

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over de dienstverlening van GoforIT. Doe dit - mede om eventuele schade te beperken - zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 dagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig, dan laten wij u binnen 14 dagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.
Bel dan ons op 0228 712058 of stuur een bericht via ons contactformulier en we zorgen voor een passende oplossing!

Branche organisatie ICT Waarborg

GoforIT is een deelnemer van ICTWaarborg. Dit betekent voor u als consument extra zekerheden waaraan een goed ICT bedrijf moet voldoen. Onwaarschijnlijk, maar komt u er met ons echt niet uit, dan kunt u uw klacht uiteindelijk ook wenden aan deze partij. Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier in te vullen via de volgende link: https://www.ictwaarborg.nl/service/bemiddeling


Geïnteresseerd?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvend advies gesprek!

Captcha
Of bel 0228 712 058